ASTOR

Zgłoszenia serwisowe przez Platformę Internetową ASTOR

 

Zapoznaj się z filmem szkoleniowym który pokazuje proces zakładania oraz sposób dodawania plików  do zgłoszenia serwisowego.

 

Platforma Internetowa ASTOR została stworzona z myślą o klientach, którzy chcą zaoszczędzić swój czas oraz mieć szybki dostęp do narzędzi niezbędnych do sprawnego serwisu i utrzymania instalacji przemysłowych. Jednym z podstawowych mechanizmów dostępnych na platformie jest narzędzie  pozwalające na łatwe zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi. System pozwala szybko zarejestrować zgłoszenia oraz udostępnić wszystkie niezbędne informacje konieczne do rozwiązania problemu. Dzięki temu zgłaszający ma pewność, że wszystkie informacje trafiają natychmiast do właściwej osoby, która może przystąpić do testów oraz rozwiązywania problemu. Jak to działa? 

  1. Logujemy się na stronie Platformy Internetowej ASTOR  i z menu pomocy wybieramy zgłoszenie serwisowe -  dzięki temu zgłoszenie zostanie automatycznie podwiązane do konta klienta, automatycznie rozliczone z JPT po rozwiązaniu oraz da możliwość bieżącego śledzenia statusu rozwiązania problemu.
  2. Uzupełniamy podstawowe informacje o produkcie, którego dotyczy problem, opisujemy na czym polega i dołączamy do zgłoszenia niezbędne materiały, do których powinien mieć dostęp inżynier ASTOR: zrzuty z ekranów, programy sterujące, schematy połączeń.
  3. Zaznaczamy kto ma mieć dostęp do zgłoszenia serwisowego: tylko zgłaszający czy również inne osoby w ramach firmy zgłaszającego. Tak przygotowane zgłoszenie wysyłamy do ASTOR.  Inżynier wsparcia technicznego będzie miał natychmiastowy dostęp do zgłoszenia oraz niezbędnych informacji dzięki czemu będzie mógł od razu przystąpić do rozwiązania problemu.
  4. Na koncie firmowym pojawi się bonus w postaci JPT za wysłanie zgłoszenia z poziomu Platformy Internetowej ASTOR. Obecnie wszyscy klienci, którzy zgłoszenie założą przez PIA są premiowani dodatkową jednostką bezpłatnego wsparcia technicznego.

Platforma internetowa ASTOR pozwala na dostęp do zgłoszeń serwisowych oraz na śledzenie ich aktualnego statusu 24 godziny na dobę. W chwili gdy inżynier ASTOR rozwiąże zgłoszony problem informacja o tym oraz wszystkie elementy jakie do rozwiązania problemu u klienta są niezbędne stają się dla zgłaszających natychmiast widoczne na Platformie Internetowej ASTOR.